top of page
pexels-mnm-zameer-3308588.jpg

Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące podczas gier organizowanych przez Organizatora.

  2. Wszystkie osoby biorące udział w grze są zobowiązane do zapoznania się z Regulaminem.

  3. Organizatorem jest NA CELOWNIKU LASER TAG KROSNO.

  4. Regulamin znajduje zastosowanie do wszelkich rozgrywek organizowanych przez Organizatora, o ile strony wprost nie uzgodniÅ‚y inaczej.

  5. Osoby przebywajÄ…ce na terenie obiektu sÄ… zobowiÄ…zane do zachowywania siÄ™ w sposób niezagrażajÄ…cy innym osobom przebywajÄ…cym na tym obiekcie.

  6. Podczas rozgrywek nie wolno spożywać alkoholu, palić tytoniu ani zażywać Å›rodków odurzajÄ…cych.

  7. Czas gry, ceny oraz zasady rezerwacji określają odrębne postanowienia.

  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za rzeczy (np. telefony komórkowe, dokumenty, odzież) Uczestników.

  9. SprzÄ™t, w szczególnoÅ›ci broÅ„, nie może być wynoszony poza arenÄ™ oraz salÄ™ szkoleniowÄ….

  10. Na terenie obiektu NA CELOWNIKU LASER TAG można poruszać się wyłącznie po obszarach do tego przeznaczonych, tj.:

    1. korytarzu gÅ‚ównym;

    2. sali szkoleniowej;

    3. arenie Laser Tag;

    4. arenie Nerf Tag;

    5. innych obszarach za zgodą i w obecności obsługi.

  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w skutek wychodzenia poza wskazane wyżej obszary.

§ 2. Uczestnicy

  1. W grze mogą brać udział wyłącznie osoby:

    1. pełnoletnie,

    2. powyżej 15 roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna,

    3. poniżej 15, ale powyżej 8 roku życia pod opieką pełnoletniego opiekuna, po wyrażeniu przez niego pisemnej zgody.

    4. poniżej 8, ale powyżej 7 roku życia (maksymalnie dwie na grÄ™), pod opiekÄ… peÅ‚noletniego opiekuna, po wyrażeniu przez niego pisemnej zgody. Obecność takich uczestników należy zgÅ‚osić w momencie dokonywania rezerwacji. Organizator zaleca, aby wszyscy uczestnicy gry mieli ukoÅ„czone 8 lat.

  2. Uczestnicy oraz inne osoby poniżej 18 roku życia nie pozostajÄ… pod opiekÄ… Organizatora. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 odpowiedzialność za maÅ‚oletniego Uczestnika ponosi opiekun. W czasie przebywania w sali szkoleniowej czy na arenie Laser Tag i Nerf Tag maÅ‚oletni uczestnicy również nie pozostajÄ… pod opiekÄ… Organizatora.

  3. W grze mogÄ… brać udziaÅ‚ wyÅ‚Ä…cznie osoby trzeźwe, niebÄ™dÄ…ce pod wpÅ‚ywem Å›rodków odurzajÄ…cych.

  4. W grze nie powinny brać udziału kobiety w ciąży. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w grze kobiety w ciąży. W grze nie mogą brać udziału kobiety w trzecim trymestrze ciąży.

  5. Osoby cierpiÄ…ce na schorzenia, które w przypadku wysiÅ‚ku fizycznego mogÄ… zagrażać ich zdrowiu lub życiu, lub życiu i zdrowiu innych uczestników, nie mogÄ… brać udziaÅ‚u w grze.

  6. Uczestnicy noszÄ…cy biżuteriÄ™, okulary i inne podobne przedmioty sÄ… zobowiÄ…zani do ich zdjÄ™cia lub zabezpieczenia w taki sposób, aby nie zagrażaÅ‚y ich zdrowiu i bezpieczeÅ„stwu ani zdrowiu i bezpieczeÅ„stwu pozostaÅ‚ych Uczestników.

  7. Uczestnicy zobowiÄ…zani sÄ… dobrać odpowiednie do uczestnictwa w grze obuwie (peÅ‚ne buty, bez obcasa) oraz strój (wygodny/sportowy). Zalecane jest aby obuwie i strój byÅ‚y odporne na zabrudzenia czy kontakt z chropowatymi i twardymi przedmiotami.

  8. ObowiÄ…zuje zakaz filmowania i fotografowania bez zgody Organizatora.

§ 3. Rozgrywka

  1. Przed rozpoczÄ™ciem gry Uczestnicy zostajÄ… pouczeni o gÅ‚ównych zasadach gry oraz sposobie dziaÅ‚ania sprzÄ™tu.

  2. O wszelkich zaobserwowanych wadach lub usterkach sprzętu Uczestnicy powinni poinformować obsługę jeszcze przed rozpoczęciem gry lub niezwłocznie po ich wykryciu.

  3. Uczestnicy sÄ… Å›wiadomi, że krawÄ™dzie sprzÄ™tu sÄ… ostre, a niektóre jego elementy wystajÄ…ce, stÄ…d też zobowiÄ…zani sÄ… do zachowania szczególnej ostrożnoÅ›ci przy posÅ‚ugiwaniu siÄ™ nim.

  4. Przed rozpoczęciem gry Uczestnicy są zobowiązani do zapoznania się z jej obszarem.

  5. Organizator podjÄ…Å‚ wszelkie starania, aby odpowiednio zabezpieczyć obszar gry, jednakże Uczestnicy sÄ… zobowiÄ…zani do zachowania ostrożnoÅ›ci i zwracania szczególnej uwagi na wszelkie metalowe elementy oraz nierównoÅ›ci.

  6. Uczestnicy są świadomi, że podczas gry powstać mogą zadrapania, siniaki lub kontuzje.

  7. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w trakcie gry ponosi Uczestnik, chyba że do uszkodzenia doszło podczas prawidłowego korzystania ze sprzętu.

  8. Ze względu na specyfikę rozgrywki Organizator nie zaleca biegania po obszarze gry.

  9. Na arenÄ™ nie wolno wnosić napojów, jedzenia ani żadnych zbÄ™dnych przedmiotów, w szczególnoÅ›ci telefonów komórkowych czy aparatów fotograficznych.

  10. W trakcie gry Uczestnicy sÄ… zobowiÄ…zani do zachowania ducha , z poszanowaniem zasad, uczciwoÅ›ciÄ… i szacunkiem wobec innych Uczestników.

  11. Zabronione jest popychanie innych Uczestników czy jakikolwiek inny kontakt fizyczny, podobnie jak chwytanie za broÅ„ należącÄ… do innych graczy.

  12. Zabronione jest ukrywanie lub zdejmowanie czujników z gÅ‚owy w trakcie gry albo wyÅ‚Ä…czanie urzÄ…dzenia bez wiedzy Organizatora.

  13. Podczas gry zabronione jest rzucanie sprzÄ™tu, wymachiwanie nim, niszczenie elementów wyposażenia.

  14. Obszar przeznaczony do gry jest wyznaczany przez obsługę.

  15. Obsługa może podjąć decyzję o wyłączeniu z gry części obszaru.

  16. Gra prowadzona jest wyÅ‚Ä…cznie na wyznaczonym obszarze, na którym podczas gry mogÄ… przebywać wyÅ‚Ä…cznie Uczestnicy, prowadzÄ…cy grÄ™ oraz opiekun grupy nieletnich.

  17. Obsługa może wykluczyć z gry osoby:

  1. naruszajÄ…ce postanowienia Regulaminu;

  2. nietrzeźwe lub pod wpÅ‚ywem Å›rodków odurzajÄ…cych.

  1. Osobie wykluczonej nie przysługuje prawo do zwrotu opłat.

  2. Uczestnicy są świadomi, że gra wewnątrz fortu prowadzona jest przy słabym oświetleniu, w nietypowych pomieszczeniach. Podczas gry na arenie zabronione jest czołganie się. Zabronione jest wspinanie się na jakiekolwiek rzeczy, elementy wystroju, czy wyposażenia za wyjątkiem wież strzelniczych. Nie wolno przemieszczać, przesuwać, czy przewracać zasłon, tj. beczek i ścianek. Nie wolno wchodzić na obszary oznaczone tabliczkami zakazu wstępu lub odgrodzone barierką.

§ 4. Zasady sanitarne

  1. Uczestnicy zobowiÄ…zani sÄ… do:

    1. zakÅ‚adania maseczki wewnÄ…trz budynku w czasie szkolenia i omawiania wyników po grze,

    2. zdezynfekowania rąk przed i po grze (płyny do dezynfekcji znajdują się w widocznym miejscu),

    3. zachowania dystansu społecznego,

    4. przyniesienia odliczonej gotówki, jeÅ›li caÅ‚a należność nie zostaÅ‚a opÅ‚acona przed grÄ… przelewem.

  2. Dezynfekcja sprzętu będzie prowadzona po każdym użyciu przez klienta.

  3. Płyny do dezynfekcji rąk znajdują się w widocznym miejscu. Należy z nich korzystać przed grą i po grze.

§ 5. Postanowienia koÅ„cowe

  1. Udział w grze jest jednoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu przez Uczestnika.

  2. Organizator oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

  3. Za wszelkie szkody spowodowane przez Uczestnika w wyniku niestosowania się do postanowień Regulaminu odpowiedzialność ponosi Uczestnik.

  4. Uczestnicy sÄ… Å›wiadomi, że Organizator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za zachowanie innych Uczestników i zobowiÄ…zujÄ… siÄ™ nie wystÄ™pować z żadnymi roszczeniami wobec Organizatora z tego tytuÅ‚u.

  5. Wszelkie spory rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.

bottom of page